سیم تیغ دار در گرگان

آیا شما تا به حال از سیم تیغ دار استفاده کرده اید و با کاربردهای آن آشنا هستید؟ سیم های خاردار در مناطق مختلف برای ایجاد سد امنیتی تهیه می شوند. با استفاده از این نوع سیم ها عبور از منطقه سیم کشی شده، تقریبا امکان پذیر نخواهد بود چرا که سطح امنیتی با به کارگیری این سیم ها به میزان قابل توجهی بالا می رود.

توضیحات …

سیم خاردار دارای دو نوع خطی و حلقوی است که انواع حلقوی برای هر محیطی کارایی دارند. در این مطالب آنچه لازم است از سیم تیغ دار را بدانید آورده شده است.

قیمت سیم تیغ دار

خرید سیم تیغ دار در گرگان

جهت خرید سیم های تیغ دار در گرگان متخصصان مجموعه هپتاحصار با در اختیار داشتن اکیپ نصب متخصص ، مجرب و خلاق که سابقه کار در اکثر نقاط کشور با تمام شرایط آب و هوایی و اقلیمی را دارا می باشند. کارها را در کوتاه ترین زمان ممکن و بهترین شکل به اتمام می رسانند.

خصوصیات سیم تیغ دار

  • متشکل از رشته سیم های گالوانیزه است که در قسمت مرکزی و منطقه فوقانی سیم، دارای تیغ هایی به شکل تبر است همچنین از دو سیم به ضخامت 2.5 میلیمتر که به هم تنیده اند، تشکیل شده است.
  • با استفاده از دستگاه های اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک این مدل سیم را تولید میکنند. این سیم ها قطری به اندازه 60 الی 90 سانتیمتر دارند. قطر 60 سانتیمتر آن اندازه ای بین 9 الی 13 سانتیمتر از سیم را به شکل استاندارد پوشش خواهد داد. قطر 90 سانتیمتر آن برای 13 الی 17 سانتیمتر از سیم قابل پوشش است. این سیم برای حصارکشی هم به روش حصارکشی با فنس و با تورهای زنجیره ای بسیار مناسب هستند.

در یک متر طول از نوع  حلقوی، 5000 لبه برنده وصل شده است. برای اتصال این سیم خاردارها بر روی دیوار پایه های v  شکل جایگذاری شده است.

کاربرد سیم تیغ دار

این سیم یک مانع برش دهنده است. می توان بدون هیچ وسیله دیگری برای افزایش امنیت و جلوگیری از ورود افراد متفرقه و ورود حیوانات از آن استفاده نمود و یا آن را به دیوار و نرده متصل کرد. همان طور که در مطلب بالا به آن اشاره نمودیم، این نوع سیم در هر محیطی قابل اجرا است. می توانید برای کارخانه، مناطق نظامی، باغ ها، پادگان، زندان ها، مرزها و دیگر مناطق حساس که نیازمند این هستند که ظریف امنیتی بالایی داشته باشند از آن استفاده کنید.

این نوع سیم به دلیل این که ظاهری زیبا و منظم دارد و غیر قابل نفوذ است برای بالای دیوار ساختمان ها نیز استفاده می شود چرا که سبب نمیشود نمای ساختمان، ظاهری نامناسب به خود بگیرد. در مکان هایی که حساسیت بالایی دارند و بیشتر از سایر مکان ها نیاز امنیتی دارند استفاده از این سیم ها که لبه برنده دارند بسیار ضروری است.

مزیت سیم تیغ دار

  • سیم تیغ دار به دلیل کاربرد مفتول همراه با گالوانیزه گرم در تهیه ی آن سبب شده که دوام و ماندگاری بسیار بالایی داشته باشد و در برابر فرسودگی و پوسیده شدن مقاوم باشد. این نوع سیم مفتولی  طول عمر بالایی دارد.
  • در حقیقت تیغ ها، مهم ترین مزیت این سیم ها به حساب می آید. این تیغ ها در مقایسه با خار در سیم خاردار دارای لبه های برنده ای است که قدرت بازدارنده گی بسیار بالاتری دارد. به همین خاطر امروزه افراد برای ایجاد امنیت بیشتر در محیط، سیم خاردار تبری و سیم تیغ دار را بر دیگر سیم ها ترجیح می دهند و پرطرفدارترین و پرفروش نوع سیم خاردار محسوب می شود.
  • مزیت نصب آسان و جمع آوری راحت این سیم ها سبب شده تا برای تمامی محیط ها قابل اجرا باشد.
  • حرارت بر روی بافت و ساختار این سیم تاثیر منفی ندارد و دلیل آن استفاده از مفتول در ساختار سیم است. مفتول در برابر حرارت بسیار مقاوم است.

خرید سیم تیغ دار

ترکیب سیم تیغ دار با سیم خاردار خطی حفاظ امنیتی خواهد ساخت که عبور از آن امکان پذیر نخواهد بود چرا که در مراحل تولید یک سری بست به آنها متصل می شود که اجازه باز شدن به آنها را به صورت خطی نمی دهد.

سایر خدمات ما :

1 . نرده پانل کلاسیک

2 . حصارکشی

3 . فنس کشی 

جهت دریافت مشاوره رایگان و سفارش سیم تیغ دار در گرگان با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

تلفن تماس : 09144156007 ( مهندس اجتهادی )