نرده پانل کلاسیک در تبریز

آیا شما جزو استفاده کنندگان نرده پانل کلاسیک در شهر تبریز هستید؟ یا اصلا چیزی در مورد آن شنیده اید؟ برای پاسخ به این سوالات تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.

شروع توضیح پیرامون موضوع …

در واقع این نرده های پیش ساخته شده جزو ساده ترین و پرکاربردترین نوع نرده ها به شمار می آیند که برای حصار کشی فضاهایی همچون ( ویلاها، باغ ها، فضای سبز، مکان های ورزشی، شهرک های صنعتی، کارخانه ها و ساختمان های مسکونی) مورد استفاده قرار می گیرند.

پانل کلاسیک

نرده پانل کلاسیک در کجا استفاده میشود

شاید قبلا از نرده تنها به دلیل حفظ امنیت استفاده می شد. اما این روزها استفاده کنندگان این محصولات، علاوه بر موضوع امنیت به مسئله حفظ زیبایی محیط حصار کشی شده توسط نرده، همچنین کیفیت نرده به کار رفته شده در آن نیز اهمیت بسیار زیادی می دهند.

مزایای نرده پانل کلاسیک

برخی از مزایای ویژه ی نرده پانل کلاسیک که آن را از دیگر نرده های دیگر موجود در بازار متمایز کرده است عبارت اند از:

مزیت شماره 1 نرده پانل کلاسیک

* در طراحی نرده پانل کلاسیک در مقایسه با نرده های قدیمی، به کمک خم هایی که در نرده ها ایجاد می شود میزان تنش و تغییر شکل خمشی تا میزان قابل توجهی بالا برده می شود و به حدی مستحکم خواهد شد که هیچ نیازی به کلاف دور نرده نخواهد داشت. در این طراحی نرده پانل کلاسیک علاوه بر حفظ مقاومت بالای نرده ها سعی به آن است که نرده ای زیبا تر، سبک تر و در عین حال ارزان تر برای مصرف کنندگان تولید شود.

مزیت شماره 2 نرده پانل کلاسیک

* در طراحی نرده پانل کلاسیک به دلیل استفاده از مفتول هایی به اندازه 4.5 میلیمتر و چشمه هایی که ابعاد آن استاندارد است علاوه بر ساخت حصاری مستحکم و مقاوم، طراحی زیبایی نیز به کار گرفته شده است تا شما عزیزان بتوانید از زیبایی فضای حصار گرفته شده لذت ببرید.

مزیت شماره 3 نرده پانل کلاسیک

* یک مزیت دیگر که نرده پانل کلاسیک را از سایر نرده های موجود در بازار متمایز کرده است طریقه نصب این نوع نرده ها است. برای نصب نرده در این روش هیچ نیازی به جوشکاری نخواهد بود. با استفاده از این نرده ها مشکلاتی که در مراحل نصب نرده های سنتی بود از قبیل اتصال نرده ها از طریق جوشکاری، همچنین زمانی زیادی که صرف مراحل نصب نرده ها میکنیم حل میشود زیرا این نوع نرده ها بسیار سریع تر و راحت تر نصب می شوند.

مزیت شماره 4 نرده پانل کلاسیک

* نرده پانل کلاسیک به شکل از قبل پیش ساخته شده هستند. این نرده ها را در کارخانه توسط دستگاه های اتوماتیک ( تمامی مراحل ساخت و رنگ کردن آن ) انجام می دهند. این نرده ها به شکل کاملا آماده نصب به محلی که باید نصب شوند انتقال داده می شوند. نصب کردن آنها نیازی به نصاب نخواهد داشت و شما بدون داشتن تخصص و تجربه می توانید کاملا آسان و سریع و با حداقل امکانات نرده ها را نصب کنید.

مزیت شماره 5 نرده پانل کلاسیک

 رنگ نرده ها یک مزیت ویژه نرده پانل کلاسیک محسوب می شود. رنگ این نرده ها از تنوع بالایی برخوردار است و به راحتی جوابگوی تمامی سلیقه ها خواهد بود. رنگهایی از قبیل زرد، قهوه ای، قرمز، آبی و… را برای آنها استفاده می کنند. برای این محصول از رنگ هایی به شکل کوره ای و پلی استر استفاده می شود که در مقابل نور خورشید مستحکم است و با گذشت زمان طولانی نیازمند رنگ کاری مجدد نخواهد بود.

خرید نرده پانل کلاسیک در تبریز

جهت خرید نرده های پانل کلاسیک در تبریز متخصصان مجموعه هپتاحصار با در اختیار داشتن اکیپ نصب متخصص ، مجرب و خلاق که سابقه کار در اکثر نقاط کشور با تمام شرایط آب و هوایی و اقلیمی را دارا می باشند. کارها را در کوتاه ترین زمان ممکن و بهترین شکل به اتمام می رسانند.

نرده پانل کلاسیک

کافیست که نرده ها را بشویید تا رنگ آن به همان تازگی روز اول خود نمایان شود. ناگفته نماند که این امکان وجود دارد که شما با گالوانیزه کردن مفتول، مقاومت آن را بسیار بالا ببرید تا حصاری با کیفیت، به وسیله ی آن بسازید.  به این شکل که مفتول را در ابتدا گالوانیزه کرده و سپس با استفاده از رنگ پلی استر کوره ای آن را رنگ کنید. استفاده از این رنگ ها در نرده پانل کلاسیک مانع زنگ زدگی مادام العمر نرده ها خواهد شد.

سایر خدمات ما :

1 . حصارکشی

2 . فنس کشی 

جهت دریافت مشاوره رایگان و خرید نرده پانل کلاسیک در تبریز با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

تلفن تماس : 09144156007 ( مهندس اجتهادی )