درباه سیم تیغ دار حلقوی چه می دانید ؟

سیم تیغ دار انواع مختلفی دارد که نوع خار و رشته ی مرکزی و همچنین ضخامت و قطر و شکل آن ها با هم متفاوت بوده و هر کدام از آن برای حصار کشی در مناطق مختلفی مناسب می باشند. بعضی از این سیم خاردار ها از مقاومت و دوام بالایی برخوردار می باشند. البته برخی ضریب بازدارندگی و امنیت بیشتری را دارند و بعضی از انواع آن ها شکل و ظاهر بسیار خوبی داشته و برخی طول عمر بالایی دارند. به طور کلی سیم تیغ دار دو نوع می باشد:  1.خطی  2.حلقوی که هر کدام از این دو نوع دارای انواع مختلفی می باشند که سیم تیغ دار حلقوی از نوع سیم خاردار حلقوی می باشد.

در واقع سیم تیغ دار حلقوی از جمله پر کاربردترین سیم خاردار حلقوی می باشد که برای حصار کشی امنیتی مناسب می باشد و دارای یک رشته اصلی گالوانیزه به فرم تبر است. بخش اصلی این سیم تیغ دار از مفتولی با میزان بالای کربن تولید می شود که موجب دوام و استقامت آن ها در برابر باران و رطوبت می شود.

سیم تیغ دار حلقوی را می توان با هر نوع سیم اجرا کرد. که در این حالت موجب بالا بردن امنیت و همچنین ایجاد شکل زیبا در منطقه می شود و این نوع سیم از جمله مدرن ترین و به روز ترین نوع سیم خاردار می باشد که طرافدار زیادی در بین انواع سیم خاردار حلقوی دارند. به طور کلی استفاده از این نوع سیم روش مناسبی برای ایجاد حصار می باشد که به روش فنس و حصار کشی با استفاده از تور های زنجیری به کار برده می شوند.

مزایای سیم تیغ دار حلقوی

تیغ دار بودن این نوع از سیم خاردار ها از مهم ترین ویژگی و مزایای آن ها به شمار می رود زیرا وجود تیغ درسیم تیغ دار حلقوی به جای خار به دلیل لبه های تیز و برنده در آن ها ،این نوع از سیم خاردار ها را عامل بازدارنده قوی تری نسبت با سایر رقبای خود می کند و در نتیجه موجب محبوبیت و کاربرد بیشتر آن ها می شود و همچنین از امنیت بالایی برخوردار است. از نظر زیبایی و کارایی و کاربرد و همچنین کیفیت و امنیت و بازدهی ،این نوع از سیم تیغ دار بهترین نوع سیم خاردار می باشد. که نصب و جمع آوری بسیار راحت آن موجب شده است که برای هر محیطی نیاز باشد به راحتی آن را نصب نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *